Çocuklar ve Çiçek Mezarlıkları

Stok Kodu:
9786052297551
Boyut:
13,5x21 cm
Sayfa Sayısı:
144
Basım Yeri:
İstanbul
Basım Tarihi:
Kasım 2019
Kapak Türü:
Karton Kapak
Kağıt Türü:
Bookpaper
Dili:
Türkçe
%33 indirimli
155,00 TL
103,85 TL
Taksitli fiyat: 1 x 103,85 TL
Temin süresi Aynı gündür.
9786052297551
362153
Çocuklar ve Çiçek Mezarlıkları
Çocuklar ve Çiçek Mezarlıkları
103.85

Karşınızdaki çocuk; bir yaban mersini, papatya, gündüzsefası, cennetkuşu çiçeği, gelincik, gök sarmaşığı ya da yeşil kanatlı yabani orkide olabilir.

Hepsinin farklı ihtiyaçları, farklı hassasiyetleri vardır.

Onlardan rengârenk tarhlar yerine, kasvetli çiçek mezarlıkları yaratmak istemiyorsanız başkasının çizdiği otoyolları, sizi gitmenizi istedikleri yerlere doğru yönlendiren işaretleri, politize olmuş düşünce kalıplarını, karmakarışık çizgilerle dolu haritaları ve bilindik yollardan gitme konforunu terk edin.

Çocukların kendi yollarını çizmelerine ve kendi ruhlarını bulmalarına izin verin.

Gölgesinde nefesleneceğiniz bir ulu çınar, bir yönder, bir bilge bulun.

Birbirinizle yaptığınız iyi şeylerin ve güzelliklerin mayalarını paylaşın, emanetler alın ve emanetler verin.

Ezilmemiş otlarla örtülü yeşil bayırlara tırmanın, taşları kaldırıp altlarına bakın.

Mısır, pancar ya da pamuk tarlalarında başıboş dolaşın.

Karşılaştığınız ıssız kulübelerin kapılarını tıklatın.

Sükûtu sevin ve yüceltin.

Sol yanınızda hiç durmadan atıp duran ve sesini size duyurmaya çalışan o ritmi dinleyin.

5 Genel olarak hayat ve eğitim hayatı üzerine epeyce güzel anlatımlar bulabileceğimiz kitap; örgün ve zorunlu eğitim meselesiyle başlıyor. Bu bilgileri talep etmeyen öğrencilerde okulun, kronik bir agresiflik yarattığını ve öğrencinin ruhunda sebep olduğu kasırgayı açıklıyor. Ayrıca öğrencilerin yeni ve yaratıcı fikirler ortaya koyma becerilerinin, okul süreci sonunda yüzde 98’den yüzde 2’ye düştüğünü de aktarıyor. Mesela etkili kitap okumada okullarda kullandığımız sayfa veya kitap sayısını temel alan, ödüle dayalı sistemin okuma eyleminin kaliteli olmasının köküne kibrit suyu dökmesi gibi birçok konuya değinen kitap, sağlıklı toplum oluşumu için özlü bir kılavuz niteliğinde. Bir de kitabın son sözünde yer alan “Okumak ve yazmak kişiyi âtıl bırakıp fiilden uzaklaştırırsa salt bir entelektüel keyif malzemesi olmaktan öteye geçemez.” ifadesi de beni hayran bırakan bir tespitin söylemi idi. Tavsiye ederim.

Karşınızdaki çocuk; bir yaban mersini, papatya, gündüzsefası, cennetkuşu çiçeği, gelincik, gök sarmaşığı ya da yeşil kanatlı yabani orkide olabilir.

Hepsinin farklı ihtiyaçları, farklı hassasiyetleri vardır.

Onlardan rengârenk tarhlar yerine, kasvetli çiçek mezarlıkları yaratmak istemiyorsanız başkasının çizdiği otoyolları, sizi gitmenizi istedikleri yerlere doğru yönlendiren işaretleri, politize olmuş düşünce kalıplarını, karmakarışık çizgilerle dolu haritaları ve bilindik yollardan gitme konforunu terk edin.

Çocukların kendi yollarını çizmelerine ve kendi ruhlarını bulmalarına izin verin.

Gölgesinde nefesleneceğiniz bir ulu çınar, bir yönder, bir bilge bulun.

Birbirinizle yaptığınız iyi şeylerin ve güzelliklerin mayalarını paylaşın, emanetler alın ve emanetler verin.

Ezilmemiş otlarla örtülü yeşil bayırlara tırmanın, taşları kaldırıp altlarına bakın.

Mısır, pancar ya da pamuk tarlalarında başıboş dolaşın.

Karşılaştığınız ıssız kulübelerin kapılarını tıklatın.

Sükûtu sevin ve yüceltin.

Sol yanınızda hiç durmadan atıp duran ve sesini size duyurmaya çalışan o ritmi dinleyin.

World Kartlar
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 103,85    103,85   
Yorum yaz
E**** O.
22.10.2022 22:39
5/5
Genel olarak hayat ve eğitim hayatı üzerine epeyce güzel anlatımlar bulabileceğimiz kitap; örgün ve zorunlu eğitim meselesiyle başlıyor. Bu bilgileri talep etmeyen öğrencilerde okulun, kronik bir agresiflik yarattığını ve öğrencinin ruhunda sebep olduğu kasırgayı açıklıyor. Ayrıca öğrencilerin yeni ve yaratıcı fikirler ortaya koyma becerilerinin, okul süreci sonunda yüzde 98’den yüzde 2’ye düştüğünü de aktarıyor. Mesela etkili kitap okumada okullarda kullandığımız sayfa veya kitap sayısını temel alan, ödüle dayalı sistemin okuma eyleminin kaliteli olmasının köküne kibrit suyu dökmesi gibi birçok konuya değinen kitap, sağlıklı toplum oluşumu için özlü bir kılavuz niteliğinde. Bir de kitabın son sözünde yer alan “Okumak ve yazmak kişiyi âtıl bırakıp fiilden uzaklaştırırsa salt bir entelektüel keyif malzemesi olmaktan öteye geçemez.” ifadesi de beni hayran bırakan bir tespitin söylemi idi. Tavsiye ederim.
Kapat
UA-166062544-1